ãÓÇÍÉ ÅÚáÇäíÉ

هناك 65 تعليقًا :

  1. عندنا نص دائره بير فالمنزل علي عمق اربعه متر وبنحفر جمبها مش واصلين لحل مو الماء وحجر صغير منقوش رسم اسد اريد جواب معه العلم الطوب احمر وطوله ٣٥ سم

    ردحذف
    الردود
    1. رسم الأسد دليل على مدفن ملكي داخل البئر

      حذف
    2. هل من الممكن وجود تبه في نصف وادي عليها شي ارجو الافاده

      حذف
    3. لقيت كف يد طين اسمر في وسط صخر وبعد الحروف مصنوعة من طين حجر

      حذف
    4. كلمني فون 01113535054 د مجدي

      حذف
  2. انا في منزل طبيعت الارض طينيه نزلنا باتجه القبله لقينا سده سمكها 80 سنتي معموله بمده شبه طين اسود مختلف عن لون الارض الطبيعيه ثم طوب عشوائي جميع الالوان وشقف ثم طلع علينا رائحة قذره جدا ثم لقينا شيئ مثل زير صغير وفيه قصبت رجل انسان فدني ثم اتكهربت من الخشب كهربأء قويه جدا فدني افادك الله

    ردحذف
  3. هل يوجد سرداب خارج المغارة يودي الي بير داخلها

    ردحذف
  4. أوسه بداخلها بير فاض ممكن روماني هل يوجد بير اخر داخل المغارة او سرداب اخر بره المغارة يودي ال بير داخلها

    ردحذف
  5. ارجو الافادة ضرورى

    ردحذف
  6. عمق 8 متر لقينا طبقة فحم وبعدها رمله بيضاء وطلع لينا ماء

    ردحذف
  7. لقيت فيه حاجه الطينة تقريباً ملمسها عامل زي الصلصال بتاع الاطفال

    ردحذف
  8. الصلصال ده بعد الفحم رالرملة البيضاء والمياه لسه بتطلع

    ردحذف
  9. السلام عليكم اخي الكريم انا فحت في المنزل وصلت إلى اربعه ونصف متر واخر شيء وصلت إلى طبقه من عجنه بها حصو ابيض واحمر حجر ابيض على شكل ظلطه ارجو الافاده ضروري جزاك الله خيرا

    ردحذف
    الردود
    1. ممكن تكلمني فون 01113535054 د مجدي

      حذف
  10. ارجو التواصل بأي طريقة للأهمية انا من أسوان والموضوع كبير اوي ارجو الرد

    ردحذف
    الردود
    1. كلمني فون 01065674959 د مجدي

      حذف
    2. السلام عليكم ممكن رقم حضرتك لتواصل

      حذف
  11. 01010270126 ياريت الرد للأهمية

    ردحذف
  12. بعد تتبع الاشارات وعلي عمق اربع امتار تغيرت التربة الي طفلة بلون الاسمنت فهل هناك طبقات طفلة فزق الدفين

    ردحذف
  13. 01004817645
    ارجو الاتصال للاهميه

    ردحذف
  14. انا واصل الى حجر مربع منقوش علي وتحتيه حجر وجمبه صور من الطوب الاحمر ارجو الاجابه ومش عارف المدخل من فين

    ردحذف
  15. السلام عليكم ارجو التواصل معكم دروري انا شغال في الببت عندي وصلت الى لوحة المكان وصور من ااطوب الاحمر ومش عارف الدخله من فين

    ردحذف
  16. يا جماعه انا لقيت حجر بالصدفه لونه ذهبي بيالمع جامد حد يعرف اي ده

    ردحذف
    الردود
    1. قول يارب وكما تحت ما لقيت الحجر

      حذف
    2. كلمني فون د مجدي01113535054

      حذف
    3. ممكن تسيب رقمك واتس نتكلم خاص

      حذف
  17. اي حد عندو استفسار يكلمني واتس 01283322622

    ردحذف
  18. انا شغال في البيت عندي وقبلني مادة عامله زي الصلصال وبعد كدة عروق زجاج

    ردحذف
    الردود
    1. تمام كدا مكانك صح شويه كدا وهتلاقى تبرر

      حذف
  19. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    نزلت حفرة عمق 6 متر وجني المتر 7 طبقة طينيه صعبه الكسر وفجأة مع الضرب بالازميل فتحت علينا رمال كثيرة وماء غزير جدا
    فهل في هذا المكان مقبرة أثرية
    أم أننا نحفر بلا شئ

    ردحذف
    الردود
    1. اكي.د بس.دخلت خطاء

      حذف
    2. دي طبقه غزاله ممنوع النزول خاص واتس
      ٠١١٠٢٣٩٣٤١٣

      حذف
  20. انا عندي مكان وخايف احفر اعمل ايه

    ردحذف
  21. حفرت في أرض طينيه ٣متر لقيت جدار ارتفاعه ٨٠سم على شكل نص دايره وجيت في الشرق لقيت حاجه عامله زي الصطبه عرضها اكتر من ٢م ونزله بميول اتجاه الشمال والشرق وارتفغها ٨٠سم ومش عارف اعمل ايه لان الطوب مرصوص رص بفن الطوب دا طوب احمر ومختلف مقاساته في صغير ورفيع وفي طوب بيعدي ٣٠×12علما باني لقيت ٣عملات مختلفه ارجوا الافاده

    ردحذف
  22. طبقة فخار ثم فحم ثم ماء بيهري الجلد عامل زي مية النار ايه الحل

    ردحذف
  23. السلام عليكم ممكن سؤال علي الخاص فيس بوك او وتساب

    ردحذف
  24. ممكن خبير حفريات يتواصل معايا واتس

    ردحذف
  25. ده رقم تلفوني لوفي حاجة واي حد عايز يكلمني01229146929

    ردحذف
  26. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

    ردحذف
  27. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    ممكن تواصل ضروري

    ردحذف
  28. السلام عليكم ارجوا الافاده
    احنا بنحفر ووصلنا لطبقه فحم علي عمق 10 متر وبعدين طلع رمال ملونه ومياه هل المكان صح ونكمل ولا نردم مع العلم ان انا نازل في مواسير

    ردحذف
  29. السلام عليكم
    انا نزلت 5.50 ولقيت حفار كتيير اووي وفحم ولقيت حجر مرمر ومش عارف المدخل من اي اتجاه معا العلم لقيت 2من الزلع بس مكسوره وكان في المياه تبر ارجو. الافاده ضروري و لو ممكن نتواصل خاص

    ردحذف
  30. أنا نزلت سته ونص متر وفي قلب مكان به فرع حوائط بالطوب الاحمر وبيقابلني سقف وصدق كتير بس المئه بتيجي من جنبين بس وبتقف علي منسوب معين وحاسسي اني قربت قوي بس المئه مش عارف أوقفها ممكن اعرف أوقفها ازاي والمكان ده ممكن يكون ايه

    ردحذف
  31. اي إستفسار في علم إشارات دفائن وكنوز
    يتصل واتس ٠١١٠٢٣٩٣٤١٣

    ردحذف
  32. نزلت فى الأرض حوالى خمسة متر ونص بعد معديات طبقه الشقف والفحم وكان فيه حجاره وبعض العظم وصلت لطبقه صلبة زى الأسمنت وفى رمله ناعمه بس مش عارف الدخله الصحيحة افيدوني

    ردحذف
  33. أنا نزلت اربعه متر لاقيت مشايه فرعوني وخداني بميول ناحية الشرق للعلم انا شغال في الجبل الغربي واخر المشايه لا حجر علييمينها لاصق فيها بصمتين صابع وعلي شمالها حجر عاطي شكل مثلث واخر المشايه لاقيت ارض جبل بس فيخا بصمة ارجل يمين شمال ونزلت مترين لاقيت ردم وشكل راس كبش وفي الدخله ناحية العرب لاقيت شرائح مرصوصه طوليه وعرضيه ومدهونه بمادة الاكسيد ولاقيت حوائط مصنوعه وري بعضيها وفيها فواصل مدهونه بمادة الاكسيد افيدوني

    ردحذف
  34. ده رقم تليفوني ٠١١١١٠٤٤٨٣٠لللتواصل

    ردحذف

ÚÇáã ÇáæíÈ

äÔÑ : ÇáÒÚíã